.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دوم خرداد با خاتمي تكرار شدني نيست

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي اظهار داشت: حماسه دوم خرداد به دست خاتمي تكرار نشدني است چراكه خاتمي در انتخابات هفتم شخصيت تجربه شده‌اي نبود و توانايي و قدرت مديريتي وي نامعلوم بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني حزب اعتماد ملي، محمدرضا خباز عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با تاكيد بر اينكه دوم خرداد به دست خاتمي تكرار نشدني است، افزود:‌ مقتضيات امروز با شرايط 8 سال پيش اصلاحات بسيار تفاوت دارد چرا كه خاتمي در انتخابات هفتم شخصيت تجربه شده اي نبوده و توانايي و قدرت مديريتي وي نامعلوم بود لذا مردم وي را هشت سال داراي تجربه كردند و بعيد مي دانم در چنين شرايطي باز هم دوم خرداد تكرار شود.
وي با اشاره به لزوم تغيير در گفتمان اصلاحات تصريح كرد: در گذشته برخي افراد اصلاحات حقيقي را به انحراف كشيدند و اكنون با محو اين انحرافات بايد گفتمان جديدي را از اصلاح طلبان احيا كنيم.
نماينده مردم كاشمر در خانه ملت بيان داشت: جبهه اصلاحات هماهنگ نيست، بلكه تنها در لواي يك اسم همگاني شناخته شده است، به عنوان مثال مجمع روحانيت اصلاح طلب است، دفتر تحكيم وحدت را هم جزو اصلاح طلبان مي شناسند و يا اعتماد ملي، كارگزاران، مشاركت، اما ديدگاه هاي اصلاح طلبان با يكديگر تفاوت دارد.
خباز همچنين اذعان داشت: در دولت اصلاحات برخي از افراد اصلاح طلب اظهار نظرهايي مي كردند كه همگان آن را قبول نداشتند اما به اسم كل اصلاح طلبان تمام مي شد، مثلا افرادي كه خروج از حاكميت را مطرح كردند به كل بدنه اصلاحات آسيب زدند و اين جبهه را به نابودي كشاندند.
وي در ادامه خاطر نشان كرد: قطعا كروبي و اطرافيان وي اصلاحات حقيقي را ايجاد مي كنند چرا كه اين افراد به واسطه توجه به ارزشها و اصول اصلي انقلاب توان برپايي اصلاحات حقيقي را دارند.
عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در ادامه تصريح كرد: اعتماد ملي و دبير كل اين حزب براي ائتلاف فرصت مناسبي را در پاييز قائل شد، اما به نتيجه نرسيديم و اكنون تنها به اجماع اصلاح طلبان مي انديشيم، چرا كه هر لحظه ممكن است اجماع اتفاق بيافتد و چنانچه همگان تصميم به اجماع بگيرند راه هاي مختلف ائتلاف طرح ريزي خواهد شد.
خباز ادامه داد: اگر دوستان اصلاح طلب ما بپذيرند كه اجماع در كانديدا تنها باعث موفقيت درعرصه انتخابات آتي است آن وقت راه هاي موثر ائتلاف پيش بيني مي شود.
وي در ادامه تصريح كرد: حضور كرباسچي، عباس عبدي، كديور و رهامي در شوراي برنامه ريزي اعتماد ملي به نوعي نشان از حمايت اين افراد از كانديداتوري كروبي است چرا كه اين افراد بر اين عقيده هستند كه تنها كروبي ناخداي اين كشور طوفان زده است.
عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با اشاره به كنار رفتن نامزدها به نفع يكديگر در عرصه انتخابات آتي بيان داشت: اينكه به كروبي مي گويند به نفع خاتمي كنار مي رويد يا خير، سوالي اهانت آميز به كروبي است و چرا ديگران به نفع ما كنار نروند.
وي در خصوص حضور مير حسين موسوي در انتخابات اظهار داشت: در ملاقات اخيري كه نمايندگان خط امامي در مجلس با موسوي داشتند، در اين جلسه وي بحث هاي مهم و اخلاقي اي را مطرح كرد اما صحبتي از كانديداتوري نداشت و تنها اعلام كرد كه اين بار موثرتر و فعال تر در عرصه هاي سياسي عمل خواهد كرد و قطعاً فعاليت هاي وي براي كمك به جبهه اصلاحات در جريان انتخابات دوره دهم رياست جمهوري موثر واقع خواهد شد.
نماينده كاشمر در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: خاتمي از ابتداي بحث هاي انتخاباتي به اصرار و فشار اطرافيانش اشاره كرده بود و اكنون هم با همان اعمال فشارهاي اطرافيانش اعلام كانديداتوري كرده است اين در حالي است كه كروبي با اعلام نامزدي خود مجاهده و ايثار خود را در شرايط فعلي بيان داشت كه نشان دهنده مقاوت وي در برابر همه ناملايمات است.
خباز به اظهارات اخير خاتمي مبني بر اينكه اين بار خاتمي اي نو وارد عرصه مي شود اشاره و خاطرنشان كرد: معتقدم كه احتمال مي رود اين بار خاتمي در اعمال گذشته خود و در انتخاب اطرافيون و مشاوران خود با گفتمان و برنامه هايي جديد وارد عرصه شود.
وي در پايان يادآور شد: با توجه به نزديكي گرايشات فكري كروبي و موسوي، شرايط تعامل اين دو با يكديگر بسيار بالاتر از تعامل كروبي با خاتمي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.